Клієнт: Альфа банк | Дата: Серпень 2015 | Локація: Київський планетарій |
27 серпня 2015 року в Київському Планетарії відбулося насичене мотиваційне захід для співробітників одного з найбільших банків – Альфа-Банку.
Складністю в організації цього заходу стали дуже стиснуті строки реалізації проєкту, оскільки інформація про те, що PRoEVEnt став переможцем тендеру, стала відома 20 серпня, напередодні довгих вихідних.
«Незважаючи на це, ми змогли успішно реалізувати всі ідеї клієнта, зокрема адаптувати цифровий контент Atmasfera 360 під цілі замовника», – коментує управляючий партнер агентства Лена Кім. – «Усі цифрові можливості локації були використані максимально. Це дозволило втілити в життя задумку драйвового, інноваційного заходу».
Вищі керівники банку висловили подяку агентству за успішну реалізацію технічно складної події, організованої буквально за чотири робочих дні.
Агентство PRoEVEnt надає послуги в сфері PR & MICE (Meetings-Incentive-Conferences-Events) вже більше 5 років. За цей час проведено понад 100 заходів різного масштабу, від прес-заходів на 30 осіб до святкування 20-річчя одного з найбільших банків. Клієнтами агентства є компанії-лідери своїх галузей: Alfa-Bank, OTP Bank, ПУМБ, L’Oreal Lux, Kimberly-Clark, Samsung, Shell, HP, Dell, Intel.