Навчальні тренінги для консультантів
![]() | З 2010 року PRoEVEnt є стратегічним партнером тренінгів бренда L'Oreal Luxe для консультантів косметичних мереж Brocard і Летуаль. |
Освітні програми для консультантів проводяться агентством PRoEVEnt вже багато років, клієнт довіряє нашій експертизі та досвіду, кожен з проєктів стає інноваційною подією. Такі події є надзвичайно важливими для компанії L'Oreal, адже консультанти — справжні посли бренду L'Oreal Luxe. | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Презентація нового аромату YSL Black Opium 11-12 лютого 2015 року команда PRoEVEnt організувала презентацію нового аромату YSL Black Opium для представників роздрібних мереж (продавців та керівників магазинів). YSL Black Opium — це сучасне продовження легендарного аромату YSL Opium, який вражає з перших нот, передаючи яскравий контраст його складових. Гіркота кавових зерен ніколи раніше не використовувалася в жіночих ароматах в такій кількості, але тут її врівноважує сяйво білих квітів. Це аромат, який безсумнівно увійде в історію модного дому YSL. Вечірка пройшла в новому стилі Black Party. Гості потрапили в атмосферу нічного міста, стилізованого під новий рекламний ролик YSL Black Opium. Завдяки декораціям, світлу, віджеїнгу та білому неоновому світлу агентству вдалося занурити гостей у світ YSL Black Opium. ![]() |
Навчання представників роздрібних мереж 11-12 лютого 2015 року агентством PRoEVEnt було організовано навчання представників роздрібних мереж (продавців та керівників магазинів) новим продуктам сегмента L’Oreal LUXE (бренди Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Helena Rubinstein, Giorgio Armani). Тренери L’Oreal LUXE професійно донесли до аудиторії правила використання та основні переваги новинок. Окрім можливості дізнатися більше про продукцію L’Oreal LUXE, всім учасникам була надана можливість протестувати всі новинки сезону. Навчання пройшло в новому, найбільшому, мультифункціональному приміщенні Івент-Холл Київ. ![]() |
Тренінг та презентація нових продуктів сегмента L’Oreal LUXE 15 і 16 вересня 2014 року агентством PRoEVEnt були проведені тренінг та презентація нових продуктів сегмента L’Oreal LUXE (бренди Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Helena Rubinstein, Giorgio Armani) у новому готелі Hilton, в самому серці Києва. Учасниками дворазового тренінгу стали більше 300 представників роздрібних мереж (як продавці, так і керівники магазинів). Тренери L’Oreal LUXE професійно донесли до аудиторії правила використання та основні переваги новинок. Окрім можливості дізнатися більше про продукцію L’Oreal LUXE, всім учасникам була надана можливість протестувати всі новинки сезону. Особливо яскраві враження залишила презентація нового аромату від Lancome – La Vie Est Belle та монолог актриси драматичного театру про жіночність. ![]() |
Тренінги LOREAL LUXE в Intercontinental |
![]() | Презентація та тренінги по новій продукції L’Oreal LUXE сезону осінь-зима 2013-2014 були представлені в готелі ІнтерКонтиненталь Київ, головною подією якого стало знайомство з новим ароматом SI від Джорджіо Армані. Розкішний і пристрасний, насичений і м'який Si — це нове прочитання шипрового аромату. Залишаючись на шкірі, він не перестає привертати увагу, пробуджуючи емоції. |
За всю історію проведення подібних заходів, це було найбільше за масштабом у плані кількості учасників. За два дні, 12-13 вересня, тренінг, який проходив в зоні конференції, і вечірка, присвячена запуску аромату SI, змогли відвідати 350 гостей, серед яких були директори та продавці-консультанти роздрібних мереж косметичного напрямку України. | ![]() |
![]() | В результаті тендеру, який був оголошений компанією L’Oreal Luxe, наше агентство змогло надати найбільш ефективний бюджет з урахуванням якісного сервісу в області побажань клієнта. |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Семінар BIOTHERM |
Французький бренд Biotherm представляє нову лінію для втомленої шкіри Skin.Ergetic. Засоби призначені для жінок 30-40 років. «Життя жінки змінилося. Необхідність щодня вирішувати величезну кількість завдань призводить до фізичної втоми, і це в першу чергу позначається на обличчі», — говорить міжнародний генеральний менеджер Biotherm Шарлотта Франсері (Charlotte Franceries). | ![]() |
![]() | «Нарешті у нас з'явилася косметика, яка бореться з втомою, бичем сучасної жінки», — підтримує її Юлія Руденко, добре відомий нам тренер L’Oréal Luxe. |
Завданням агентства цього разу було об'єднати семінар по новинках косметики Biotherm, а також провести презентацію нових духів Cacharel Amore Amore Absolu. Складність проєкту полягала в кардинальній різниці між цими двома брендами. | ![]() |
![]() | Практичний та інноваційний Biotherm з концептуальним акцентом на натуральність та боротьбу з антиоксидантами та абсолютно романтичний, огортаючий, таємничий, як перший поцілунок, аромат Amore Amore Absolu від Cacharel. |
І тут нам на допомогу прийшла театральна концепція зміни декорацій. За всього лише 20 хвилин, відведених на кавову паузу, учасники семінару Biotherm з квітучого саду Biotherm потрапили в таємничий світ першого поцілунка. | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |