Клієнт:
L’Oreal Luxe
Дата:
Серпень 2011
Локація:
Crystall Hall, Київ
5 брендів класу «люкс»: Giorgio Armani, Cacharel, Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm. Більше 200 гостей з кількох країн. Світ вишуканої краси та високої моди, тонких ароматів і інноваційної косметики. Коли luxury-підрозділ всесвітньо відомого косметичного гіганта — L’Oreal LUXE — презентує свої новинки сезону 2011/2012, важлива кожна деталь. Щоб організувати презентацію такого класу, необхідно з ювелірною точністю поєднати безліч елементів. Агентство PRoEVEnt допомогло створити вишукану подію вищого ґатунку.
12 вересня в суперсучасному залі Crystall Hall площею понад 1500 кв. метрів, який розташований на Печерських холмах у самому центрі Києва, комфортно розмістилися всі гості — більше 200 партнерів і консультантів з точок продажу.
Вишукані запрошення, стильне оформлення вхідної зони, ретельно підібрана та навчена команда — завдяки всім цим елементам гості одразу потрапляли у світ краси, високої моди та інноваційної косметики.
Неперевершені технічні можливості залу: купольна стеля, багатошарова відеопроекція, потужний звук і інтелектуальне ambient-підсвічування залу створювали вражаючу, що будить уяву атмосферу.
Щоб гості після презентації могли ближче познайомитися з новинками, для кожного з 5 брендів: Giorgio Armani, Cacharel, Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm — була відведена окрема територія.
Кожен бренд класу «люкс» був представлений демонстраційним простором з унікальним стильним оформленням та «послом» цього бренду.